کلمات کلیدی متا

کلمات کلیدی متا

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 10:56 | بازدید : 127
نویسنده : محمد محبوبی | نظرات (0)

مشاوره رایگان سئو | مشاوره کاملا حرفه ای و تخصصی سئو ، مشاوره آنلاین و  رایگان سایت

 

اگر می خواهید تجارت آنلاین شما موفقیت آمیز باشد ، بهتر است سایت خود را به طور منظم بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید از موقعیت خوبی در موتورهای جستجوی برتر وب برخوردار است. با این حال ، برای حفظ رتبه خود ، باید آنچه را که در صنعت موتور جستجو به سرعت در حال تغییر است ، حفظ کنید. قوانینی که دیروز رتبه شما را تحت تأثیر قرار دادند ممکن است فردا بی معنی باشند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین تحولات صنعت موتور جستجو و اینکه از چه روشهای کلیدی باید و نباید استفاده کنید تا سایت خود را بهینه کنید تا اطمینان حاصل کنید که دارای رتبه بالایی در بین تمام موتورهای جستجوی مهم است ، در ادامه مطلب بخوانید بعلاوه ما ابزارها و منابعی را که می توانید برای نگهداری از آن استفاده کنید به شما نشان خواهیم داد.

 

The Times، They Are a Changin '

طی چند سال گذشته ، سئو چیست  موتورهای جستجوی اصلی در حال آماده شدن برای مقابله با یکدیگر و مبارزه با آن برای کسب رتبه برتر صنعت هستند. مدتی است که گوگل شماره یک است اما یاهو! و MSN برای سرقت تاج اقداماتی انجام داده اند.

 

با نزدیک به 55 درصد سهم بازار ، گوگل همچنان بسیار قدرتمند است. یاهو نزدیکترین نایب قهرمان است که حدود 20 درصد از کاربران آن را به عنوان موتور جستجوی اصلی خود انتخاب می کنند و MSN با حدود 10 درصد از سهم استفاده جهانی ، یک سوم دور ، اما تهدیدآمیز است.

 

 

به یاد داشته باشید که گوگل و یاهو! بسیاری از موتورهای جستجوی کوچکتر را قدرت دهید. به عنوان مثال ، Google لیست های رایگان ارائه شده در AOL و Netscape را اضافه می کند ، به علاوه لیست های پرداختی موجود در AOL ، Netscape ، Ask Jeeves ، HotBot ، Teoma و Lycos. یاهو لیست های رایگان موجود در AltaVista ، AllTheWeb و HotBot ، به علاوه لیست های پرداخت شده در MSN ، AltaVista و AllTheWeb را ارائه می دهد.

 

اگر می خواهید تلاش خود را برای بهینه سازی موتورهایی که بیشترین میزان بازدید را برای شما به ارمغان می آورند ، باید از آخرین روند بازار جستجو مطلع باشید. البته ، شما همچنین باید برگه های مربوط به تغییرات در موتورهای جستجو را نگه دارید!

 

موتورهای جستجو اغلب الگوریتم هایی را که برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کنند تغییر می دهند. آنها نمی خواهند صاحبان سایت های بی پروا روش های نمایه سازی خود را برای بدست آوردن رتبه های بالا دستکاری کنند. با این کار آنها به یکپارچگی جستجوی رایگان آسیب می رسانند. به محض اینکه موتورهای جستجو از ترفندی که "اسپمرهای موتور جستجو" برای افزایش رتبه سایت خود استفاده می کنند ، مطلع می شوند ، راهی برای جلب آنها می فهمند.

 

موتورهای جستجو نمی خواهند توسط بازاریابان دستکاری شود. آنها می خواهند بهترین نتایج بی طرفانه را برای هر جستجوی مشخص ارائه دهند ، در غیر این صورت کاربران خود را از دست می دهند. به همین دلیل است که آنها باید الگوریتم های خود را مرتباً تغییر دهند تا از ترفندهایی که مردم برای گرفتن رتبه های برتر استفاده می کنند ، جلوتر باشند.

 

خیلی مراقب باش! شما چگونه صفحه اول گوگل باشیم  نمی خواهید خود را با استفاده از یک استراتژی عالی که توسط یک "متخصص" بازاریابی تبلیغ می شود ، جلب کنید ، فقط متوجه می شوید که این تاکتیکی است که موتورهای جستجو از آن متنفرند! این می تواند باعث شود لیست های آنها در کمترین زمان از لیست خارج شوید.

 

بیایید نگاهی بیندازیم که موتورهای جستجو در حال حاضر در هنگام فهرست بندی سایت ها دقیقاً به دنبال چه هستند - و برای چه چیزی شما را مجازات می کنند.

 

دوس

هنوز بسیاری از روش های قانونی وجود دارد که شما می توانید سایت خود را برای ایجاد یا حفظ رتبه بالا بهینه سازی کنید بدون اینکه موتورهای جستجوگر عصبانی شوید و باعث شود آنها شما را از لیست خود خارج کنند. در اینجا برخی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید برای اطمینان از اینکه سایت شما دارای رتبه بالایی است ، ارائه شده است:

 

1. از سایت های مربوطه بخواهید به سایت شما لینک دهند. در گذشته ، به دست آوردن یک رتبه بالا با یک موتور جستجو ، همه چیز در مورد موقعیت یابی کلمات کلیدی شما در موقعیت های "املاک و مستغلات برتر" در کدگذاری متن و سایت شما بود. همه چیز تغییر کرده است ، زیرا این روزها پیوندها سلطان هستند.

 

 

موتورهای جستجو اهمیت زیادی در تعداد سایتهایی دارند که به سایت شما پیوند دارند. اما فقط مقدار پیوندها مهم نیستند ، بلکه کیفیت آنها نیز مهم است. موتورهای جستجو میزان مرتبط بودن پیوندها را بررسی می کنند ، یعنی اینکه محتوای سایت پیوند دهنده چقدر با محتوای سایت شما مشترک است. هرچه بیشتر مرتبط باشد ، بهتر است.

 

موتورهای جستجو همچنین اهمیت سایت لینک دهنده را بررسی می کنند. چه نوع حضور آنلاین دارد؟ چقدر ترافیک می گیرد؟ به عنوان مثال ، اگر سایت شما به جای مثلاً صفحه اصلی شخصی همسایه دوست شما ، به سایتهایی مانند BBC.com یا nationalgeographic.com لینک شود ، رتبه بالاتری کسب خواهد کرد.

 

2. به درج و قرار دادن کلمات کلیدی توجه کنید. کلمات کلیدی ممکن است دیگر تنها عامل تعیین کننده رتبه بندی یک سایت نباشد ، اما هنوز هم بسیار مهم هستند. مفیدترین مکانها برای گنجاندن آنها عبارتند از:

 

فقط در نام دامنه خود اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما در ریشه URL شما هستند ، نه ساقه. به عنوان مثال ، اگر عبارت اصلی شما "تلفن های همراه" است ، سعی کنید به جای "www.mobileusa.com/cell-phones" نام دامنه ای مانند "www.cell-phones.com" را بدست آورید. برخی موتورهای جستجو در واقع سایت ها را به دلیل درج کلمات کلیدی در ساقه یک URL جریمه می کنند.

در برچسب های عنوان در کد منبع خود

در توضیحات متای سایت شما. این اهمیت بسیار کمتر از گذشته است ، اما نمی تواند صدمه ای ببیند.

در برچسب های کلمات کلیدی متای شما

و مطمئن باشید که فقط کلمات کلیدی مرتبط را شامل می شوید. اگر بخواهید مخفیانه وارد کلمات کلیدی شوید ، موتورهای جستجو شما را جریمه خواهند کرد

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش